Agustin Delgado Agramunt

19 juny 1999 | Alè Vinarossenc 1999

Agustín Delgado Agramunt

Vinaròs 1945-2016

Investigador, i reconegut historiador, amb varies obres publicades sobre diversos aspectes de la història de Vinaròs.

Posseeix una de les més importants biblioteques de la província amb milers de volums, dels quals va donar una bona quantitat a la Fundació Caixa Vinaròs. És, a més, un gran amant de l’art.

Agustín Delgado forma part de la junta directiva de la Societat d’Amics i Antics Alumnes de l’UJI com a representant de la Seu del Nord. Ha sigut secretari general de SAUJI durant molts anys, en els quals va col·laborar amb els seus coneixements fonamentalment en els àmbits del dret i de l’associacionisme, i en var ser peça fonamental de l’associació..

Un aspeccte destacat d’Agustín Delgado és la seua formació humanística i les seues virtuts com a persona, amant del seu poble i de les seues gents, conversador, analitzador de tot tipus de situacions amb rigor i cordialitat.

Llicenciat en dret, va ser funcionari excedent del Ministeri de Treball i lletrat assessor de la Confederació d’Empresaris de Castelló i membre de l’Associació Iberoamericana de dret del treball i de la seguretat social. I va presidir el Tribunal d’Arbitratge laboral de la Comunitat Valenciana