XVII Festival de curtmetratges de Vinaròs “Agustí Comes”. Juliol 2018

Bases de participació

El format d’enviament serà en DVD, USB o mitjançant plataformes digitals.

Seran admesos un màxim de 2 curts de ficció per participant, estrenats a partir de gener del 2017 (inclòs) . No s’admetran documentals, ni curts de caràcter publicitari, institucional o d’animació.

La durada màxima dels curts serà de 20′

La temàtica serà lliure.

Hauran d’estar subtitulats en castellà o català tots aquells curts que no estiguen rodats en qualsevol d’aquests dos idiomes.

Inscripció

Les còpies s’hauran d’enviar abans del 15 de maig de 2018, per correu ordinari a l’adreça:

Per correu ordinari a
Carrer Socors, 64
12500 Vinaròs (Castelló)
(a l’atenció de Nati Romeu)

Per correu electrònic a
fundacio@caixavinaros.org

Documentació necessària

• Fotocòpia del DNI o document d’identitat del director o directora
  • Fotografia d’alguna seqüència o cartell anunciador

Les despeses d’enviament de còpies per correu ordinari, seran a càrrec dels/les participants. Les còpies no es tornaran i les no reclamades en acabar el festival, es destruiran. L’organització no es responsabilitzarà dels danys que puguen patir les còpies durant el transport.

Drets d’exhibició i Jurat

El Jurat triarà entre totes les obres presentades, un total de 12 curts que seran els finalistes i els que concursaran per l’obtenció del Premi del Públic, Premi del Jurat i Premi Carles Santos a la millor música originañ.

Es proporcionarà la llista dels finalistes abans del 5 de juliol del 2018.

La decisió del Jurat, serà inapel·lable.

L’organització podrà fer ús de fotografies dels curts, per a la promoció en premsa.

Les projeccions seran durant els mesos de juliol i setembre del 2018.

Les dates seran

• 17 de juliol: Inauguració del Festival i projecció de 4 curtmetratges finalistes.
  • 18 de juliol: projecció de quatre curts finalistes.
  • 19 de juliol: projecció de quatre curts finalistes.
  • 26 de juliol: Macedònia de curts
  • 28 de juliol: Lliurament de premis i projecció dels curts guanyadors.
  • 29 de setembre: Lliurament del premi “Vinaròs en curt” i projecció del curtmetratge guanyador.

Els Premis

Premi del públic

Patrocinat per l’Ajuntament de Vinaròs
1000€.- i escultura de Lukas Ulmi (*)

Premi del jurat

Patrocinat per la Fundació Caixa Vinaròs
1000€.- i escultura de Lukas Ulmi (*)

(*) Peça única

Premi Carles Santos a la millor música original

Patrocinat per la Fundació Caixa Vinaròs

Premi Vinaròs en curt “Felipe Osanz”

Podran participar tots aquells curtmetratges que estiguen relacionats d’alguna manera amb la ciutat de Vinaròs (rodats, interpretats, dirigits, musicats, etc.).

En aquest cas, podran participar tot tipus de curts: ficció, documentals, d’animació, etc. i la durada màxima serà de 45′

Les adreces per enviament de còpies seran les mateixes que les del Premi del Públic i del Jurat i la data màxima d’enviament serà el 30 de juny de 2018.

Premi Vinaròs en Curt

Patrocinat per Fundació Caixa Vinaròs
El premi l’atorgarà el Jurat del Festival i està dotat en 600 €.