La revolució 4.0 i les possibles conseqüències d’una era digital

novembre 15, 2019 7:30 pm

Conferència a càrrec d’Albert Milián Isern

El Grup de debat i recerca Tràngol presenta el proper dia 15 de novembre a les 19.30h a la Fundació Caixa Vinaròs una conferència a càrrec d’Albert Milián. La conferència, titulada “La revolució 4.0 i les possibles conseqüències d’una era digital” versarà sobre les claus que estant tenint lloc en l’evolució de les nostres vides i la nostra relació amb l’entorn tecnològic. També analitzarà les possibles conseqüències econòmiques i socials que tindrem les persones en l’àmbit laboral, la comunicació, la mobilitat o el consum.

Albert Milian Isern, nascut al 1990 a Barcelona, és president del Talent Hub Institute i re-emprenedor de l’empresa familiar M3 Consulting. Especialitzat en el sector immobiliari, ha ocupat llocs com la sotsdirecció de l’empresa Sotheby’s Barcelona. Actualment és vocal de la Junta Directiva de Foment del Treball i Secretari de la Societat d’Estudis Econòmics. Milián aposta per les Startups tecnològiques, realitzant inversions en aquestes.