XVIII FESTIVAL INTERNACIONAL DE CURTMETRATGES DE VINARÒS “AGUSTÍ COMES”

juliol 20, 2019 7:00 pm

CONFERÈNCIA

” PASSOLINI I LA DICTADURA DEL PRESENT”

A CÀRREC DE DANIEL GASCÓ

DANIEL GASCÓ.

Col·laborador de ‘Cartellera Túria’ i de les revistes ‘Caiman Quaderns de Cinema’ i MAKMA, realitza la secció setmanal de cinema del programa ‘Portes obertes’ a CVRadio.

– Programador del Festival Internacional Cineuropa (Santiago de Compostel·la), forma part de l’equip del Festival de Migmetratges La Cabina i col·labora amb el Festival VLC Negra i Russafa Escènica.

-Professor d’ “Història del Cinema comparada”, “Crítica de cinema” i “El llenguatge dels cineastes” a l’Escola de Disseny i Arts Digitals ‘IdeCrea’. Ha impartit classes a la Universitat de València sobre ‘Crítica de cinema’ (Universitat d’Estiu de Gandia), ‘Adopció internacional al cinema’ (Facultat de Dret), ‘Narrativa cinematogràfica’ (Escola d’Art Superior de Disseny de València) o ‘l’actor en el cinema’ (Escola d’Art Dramàtic).

– Des de 2004 co-dirigeix ​​el videoclub Stromboli, que assessora institucions com MuVIM, IVAM o Filmoteca Valenciana.

– Membre de l’Associació Valenciana de Crítics d’Art (AVCA), ha col·laborat en la redacció de diversos llibres com: ‘Les pel·lícules curtes dels grans cineastes’, ‘Montxo Armendáriz-Itineraris’, ‘Federico Fellini’, ‘Curts però intensos ‘o’ Captius de les ombres.