Els espais de la fundació

Sala Agustí Delgado

Aquest espai conté més de 3.500 publicacions relacionades amb Vinaròs.

Ús de la sala

Aquest espai conté més de 3.500 publicacions

Any d'inauguració de la sala

Responsable de l'espai

Fundació Caixa Vinaròs

Sobre l'espai

Aquest espai conté més de 3.500 publicacions (llibres, catàlegs, revistes..) relacionades amb Vinaròs.

Agustin Delgado Agramunt (Vinaròs 1945)

Llicenciat en Dret. Diplomat en Estudis Superiors Socials i Sindicals. Gestor Administratiu. Graduat Social.

Funcionari excedent del Ministeri de Treball, va ser professor de l’Escola Sindical. En l’actualitat exerceix d’advocat a la seua ciutat natal. És Lletrat assessor de la Confederació d’Empresaris de Castelló, formant part de la Comissió Laboral.

Gran bibliòfil, en la seua biblioteca particular ha arribat a tindre deu mil volums, que ha anat repartint a diferents biblioteques (Amics de Vinaròs, Castalia Iuris, Museu del Mar de Peníscola, Museu de Sant Mateu, Centre d’Estudis del Maestrat, Llar del Jubilat, Museu Taurí etc.)

Diplomat en Cinematografia, va ser President del Cine-Club Vinaròs, sent autor de gran quantitat d’escrits sobre cine. Ha participat en un llibre sobre Berlanga i “Calabuch”, i en actes del festival de Cine de Comèdia de Peníscola. També ha escrit “Vinaròs, sus hombres, sus nombres” en dos volums. “Vinaròs a través de los textos literarios” i “Historia postal de Vinaròs”

Ha col·laborat en la premsa local (“Vinaròs”, ” Crònica de Vinaròs”, “Tribuna de Vinaròs”, “Tribuna del Maestrat”, “El Servol”, “7 Dies Actualitat”, ” Fonoll”, “San Sebastián”) on ha publicat més d’un centenar d’articles, tots relacionats amb la seua ciutat. Ha estat director de la revista cultural “Randemar”.

Fundació Caixa Vinaròs

Telèfon