Conferència ciènciaprop

novembre 8, 2019 8:00 pm

Ciènciaprop® programa dedicat a la divulgació de ciència i tecnologia dirigit pel Dr. Jaume Anguera, Alè Vinarossenc, anuncia la 22a conferència “La Utilització de les Tecnologies de la Informació en Psicologia Clínica: Millorant la Salud Mental per a Tots”

La conferència tindrà lloc el dia 8 de novembre a les 20:00 a l’auditori Carles Santos de la Fundació Caixa Vinaròs en el carrer Socors 64. Serà impartida per la Dra. Cristina Botella, professora catedràtica i Directora de LABPSITEC (LABoratorio de PSIcología y TECnología) de la Universitat Jaume I.

“Els tractaments psicològics basats en l’evidència s’han desenvolupat notablement en les últimes dècades. Malgrat aquests avenços, les dades indiquen que no és probable que es redueixin la prevalença i la incidència de les malalties mentals sense un canvi important en la investigació de la intervenció i pràctica en psicologia clínica. Cal desenvolupar nous models d’actuació que ens ajudin a reduir la càrrega associada a patir un trastorn mental i en això poden tenir un paper fonamental les tecnologies de la informació i la comunicació. En aquesta ponència, es presenten alguns avenços aconseguits fins al moment combinant la psicologia i la tecnologia.”